Ja, prav ste prebrali. Povsem normalno je, da imamo kot podjetniki težave, probleme ali izzive. 

Poimenujte to, kakor koli vam je ljubše. Težave so spremljevalke sprememb. Spremembe pa so nujne, če želimo rasti na svoji podjetniški poti.

Obstajata dve vrsti težav. Tiste, ki so normalne in prihajajo s spremembami ter tiste, ki niso normalne in zavirajo našo rast. Kadar pravočasno ne ukrepamo in ne rešimo težav, ki so normalne glede na to, v kateri fazi je naše podjetje, potem nas ne čaka nič dobrega.

Podjetniki smo na začetku svoje podjetniške poti »deklica za vse«. Delamo vse dni, prodajamo, iščemo stranke, rešujemo reklamacije, sprejemamo vse odločitve, spopadamo se z birokracijo, administracijo, bankami, iščemo finančna sredstva, eksperimentiramo, se učimo,….. Normalno je, da imamo na začetku težave z denarnim tokom. Normalno je, da delamo vse sami. Vendar, če ne bi ukrepali in delali na tem, da rešimo težave z denarjem ali našli načina, kako delegirati svojega dela, potem bi obstali na mestu, sčasoma pa bi obupali, se izčrpali in odnehali.

Če imate torej občutek, da ste obstali na mestu in se ne morete premakniti naprej, se za začetek vprašajte, s kakšnimi težavami se srečujete. Ali gre za težave, ki vas podpirajo na poti do sprememb in rasti ali pa gre za težave, ki jih niste pravočasno prepoznali in vas sedaj ovirajo, da bi naredili korak naprej.

Sama sem imela ogromno težav z delegiranjem. Tega izziva sem se lotila zares prepozno. In potem je potrebnega veliko več časa, da zadeve uredimo in spravimo v tek, kot pa če bi to storili pravočasno. 

Moj nasvet danes za vas je, da si čim prej začnete delati seznam. Zapisujte si, kaj delate, kako delate, kdaj delate, kje delate in ko bo prišel čas, da določene naloge zaupate drugim, bo ta seznam tisti, ki ga boste enostavno predali sodelavcu ali sodelavki. Hkrati vam bo ta seznam predstavljal oporne točke za izvajanje nadzora nad opravljenim delom, vi pa se boste lahko posvetili naslednjim korakom do uspeha.